Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a Mostérdemes.hu?

A Mostérdemes.hu egy olyan online vásárló felület, ahol neves és megbízható cégek színvonalas termékeit és szolgáltatásait vásárolhatja meg kedvezményes áron.
 
Hogyan kell a Mostérdemes.hu oldalon regisztrálni?

Az első vásárlás alkalmával lehetősége nyílik arra, hogy a Mostérdemes.hu regisztrált felhasználója legyen.
A megvásárolni kívánt termék vagy szolgáltatás „Megveszem” gombjára kattintva kérjük, adja meg e-mail címét, majd a „Tovább” gomb segítségével töltse ki a megrendeléshez szükséges adatokat és adja meg a jövőben használni kívánt jelszavát. A regisztráció egyszerű, és alig pár másodpercet vesz igénybe.

 
Hogyan iratkozhatok fel a Mostérdemes.hu hírlevelére?

Hírlevél feliratkozáshoz nem kell mást tennie, csak a Mostérdemes.hu oldal legalján található „Feliratkozom” rovatra kattintva adja meg e-mail címét. Lehetősége van továbbá az első vásárlás alkalmával kitöltött regisztrációs adatlapon is megjelölni e szándékát, és mi hetente értesítjük legfrissebb akcióinkról.

 
Hogyan tudok vásárolni?

A kiválasztott ajánlat „Megnézem” gombjára kattintva az adott termék vagy szolgáltatás részletes leírását, valamint az utalvány igénybevételére vonatkozó információkat olvashatja. Amennyiben egy ajánlat elnyeri tetszését, a „Megveszem” gombra kattintva indíthatja el a vásárlást. Kérjük, adja meg e-mail címét, és ha korábban már vásárolt nálunk, jelszavát is. Amennyiben új felhasználónk, az e-mail cím megadása után a „Tovább” gomb segítségével töltse ki a megrendeléshez szükséges adatokat és adja meg a jövőben használni kívánt jelszavát.
A belépést/regisztrációt követően a kiválasztott ajánlat részleteit tekintheti meg, megadhatja a vásárolni kívánt utalványok számát (egy vásárlás alkalmával maximum 5 utalvány vásárolható), módosíthatja adatait, valamint kiválaszthatja a fizetési módot. A megrendelés véglegesítéséhez az Általános Szerződési Feltételeink megismerése és elfogadása szükséges. A „Tovább” gombra klikkelve megrendelésének adatait újra átnézheti, szükség esetén a „Vissza” gomb segítségével módosíthatja azt. A megrendelés a „Megrendelem” gombra kattintva válik véglegessé.
 
Mikor kell kifizetnem az utalványt?

Az utalvány fizetési határideje a választott fizetési módtól függ.
Amennyiben fizetési módnak az átutalást választotta, kérjük az ajánlat ellenértékét számlaszámunkra (Raiffeisen Bank Zrt. 12001008-01324373-00100008) 1 munkanapon belül indítsa el. Bankkártyás fizetési mód esetén a fizetés az OTP felületén azonnal megtörténik. Futár általi átvételt választva az utalvány ellenértéke a szállítási díjjal együtt közvetlenül a futárnak fizetendő készpénzben. A futár cég munkatársai 2 munkanapon belül kiszállítják Önnek az utalványt a megadott címre. Személyes, Cartour irodában történő fizetés esetén kérjük, a választott irodába a megrendelés utáni munkanapon 10 órától a következő 2 munkanapon belül szíveskedjen befáradni.
 
Ha átutalással fizetek, mikor kapom meg az utalványt?

Átutalással történő fizetés esetén a megrendelés összegének beérkezését követő 2 munkanapon belül küldjük a megadott e-mail címre az utalványt. Az utalvány az összeg beérkezését követően a Mostérdemes.hu oldalon belépve a „Megrendelések” menüpont alatt az adott termékre/ szolgáltatásra kattintva is letölthető, visszakereshető.
 
Ha készpénzben szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

Amennyiben a kedvezményes utalvány ellenértékét készpénzben szeretné kifizetni, fizetési módnak kérjük, válassza a személyes, Cartour irodában történő befizetést vagy a futárral történő kézbesítést. Ekkor az utalvány ellenértékét személyesen, készpénzben fizetheti a futárcég munkatársainak valamint a választott Cartour iroda ügyintézőinek.
Fizethet készpénzben a Raiffeisen Bank bármelyik fiókjában is, ebben az esetben átutalásos fizetési módot kell választani, és a bankban ki kell tölteni egy „Készpénz befizetés” elnevezésű nyomtatványt, ahol a kedvezményezettként a Legjobb Napok Kft-t jelölje meg, számlaszámunk pedig 12001008-01324373-00100008. Közleményben kérjük, tüntesse fel a megrendeléskor kapott azonosító számot.

Ha OTP SZÉP kártyával szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

A megjelölt belföldi üdülési ajánlatainkat már kifizetheti OTP SZÉP kártyájával is! Fontos, hogy az ajánlatok csak a szálláshely zsebből fizethetőek! Kérjük, fizetési módnak válassza az OTP Szép kártyás online fizetési lehetőséget. Rendszerünk átirányítja az OTP fizető felületére, ahol kérjük, adja meg SZÉP kártyájának számát, a kártya lejárati dátumát, valamint a kártyára írt nevet. A fizetést követően rendszerünk a vásárlás elején Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küld. A visszaigazolásban leírtak szerint időpontot egyeztetni a kapcsolat@mosterdemes.hu e-mail címen lehet. A megrendelés csak az időpont visszaigazolása után válik végleges foglalássá! Az időpont visszaigazolásakor e-mail címére elküldjük a szálloda részvételi jegyét.

Ha MKB SZÉP kártyával szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

A megjelölt belföldi üdülési ajánlatainkat már kifizetheti MKB SZÉP kártyájával is! Fontos, hogy az ajánlatok csak a szálláshely zsebből fizethetőek! Kérjük, fizetési módnak válassza az MKB Szép kártyás online fizetési lehetőséget. Rendszerünk átirányítja az MKB fizető felületére, ahol kérjük, adja meg SZÉP kártyájának számát, a kártya lejárati dátumát, valamint a kártyára írt nevet. A fizetést követően rendszerünk a vásárlás elején Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küld. A visszaigazolásban leírtak szerint időpontot egyeztetni a kapcsolat@mosterdemes.hu e-mail címen lehet. A megrendelés csak az időpont visszaigazolása után válik végleges foglalássá! Az időpont visszaigazolásakor e-mail címére elküldjük a szálloda részvételi jegyét.

Ha K&H SZÉP kártyával szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

A megjelölt belföldi üdülési ajánlatainkat már kifizetheti K&H SZÉP kártyájával is! Fontos, hogy az ajánlatok csak a szálláshely zsebből fizethetőek! Kérjük, fizetési módnak válassza a K&H Szép kártyás online fizetési lehetőséget. Rendszerünk átirányítja a K&H fizető felületére, ahol kérjük, adja meg SZÉP kártyájának számát, a kártyához tartozó jelszavát, a kártya lejárati dátumát, valamint a kártya hátoldalán található ellenőrző szám utolsó 3 számjegyét. A fizetést követően rendszerünk a vásárlás elején Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küld. A visszaigazolásban leírtak szerint időpontot egyeztetni a kapcsolat@mosterdemes.hu e-mail címen lehet. A megrendelés csak az időpont visszaigazolása után válik végleges foglalássá! Az időpont visszaigazolásakor e-mail címére elküldjük a szálloda részvételi jegyét.

Ha részben SZÉP kártyával részben átutalással szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

A kiválasztott belföldi üdülési ajánlatot kérjük, foglalja le átutalásos fizetési módon.

- OTP SZÉP kártya esetében
Kérjük, az OTP SZÉP kártya honlapján belépést követően kezdeményezzen foglaló fizetést a Legjobb Napok Kft. részére a kívánt összegről. Fontos, hogy az összeg csak a szálláshely zsebből fizethető! A sikeres tranzakcióról kérjük, legyen kedves egy banki igazolást küldeni a kapcsolat@mosterdemes.hu e-mail címre.
- K&H vagy MKB SZÉP kártya esetében
Kérjük, legyen kedves írja meg kártyájának sorszámát valamint a SZÉP kártyával fizetni kívánt összeget, hogy a bank felületén/banki munkatárssal érvényesíteni tudjuk foglalását.

A fennmaradó összeget 1 munkanapon belül kérjük utalja át a visszaigazolásban megadott bankszámlaszámra a megrendelés azonosító feltüntetésével.
Továbbá kérjük, legyen kedves írja meg a kapcsolat@mosterdemes.hu e-mail címre az utasok pontos nevét (gyermek(ek) utazása esetén a születési dátumot, illetve az utazás dátumát, hogy a szállodában lefoglalhassuk a szobát.
A SZÉP kártyával fizetett illetve az átutalt összeg jóváírását követően, a szálloda visszaigazolása után e-mailben fogjuk küldeni a részvételi jegyet, mellyel igénybe vehető a szálloda szolgáltatása.


Nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a vásárlásomról, mi a teendőm?

Levelező rendszerében a megbízható feladók listájához adja hozzá internetes tartománynevünket (@mosterdemes.hu vagy mosterdemes.hu), hogy a jövőben ne kerüljenek spambe vagy levélszemét mappába leveleink. A már leadott megrendelésének adatait megtekintheti weboldalunkon is, belépést követően a megrendelések menüpontnál.
 
Kifizettem az utalványt, mégsem kaptam meg e-mailben, mi a teendőm?

Levelező rendszerében a megbízható feladók listájához adja hozzá internetes tartománynevünket (@mosterdemes.hu vagy mosterdemes.hu), hogy a jövőben ne kerüljenek spambe vagy levélszemét mappába leveleink. A kedvezményre jogosító utalványt letöltheti weboldalunkról is, belépést követően a megrendelések menüpontnál.
 
Hogyan használhatom fel a megvásárolt utalványomat?

Az utalványt minden esetben az utalványon szereplő szolgáltató partnerünknél válthatja be. Az utalványt nyomtassa ki, vagy írja fel a jobb felső sarokban található sorszámát, és beváltáskor mutassa be vagy diktálja be sorszámát a szolgáltatónál.

 
Mikor tudom beváltani az utalványt a kiválasztott szolgáltatásra?

A Mostérdemes.hu oldalon szereplő ajánlatok leírásában és az utalványokon egyaránt szerepel, hogy az adott termékre/szolgáltatásra az utalvány meddig váltható be. Az utalvány beválthatóságát feltétlenül kísérje figyelemmel, mert annak meghosszabbítása nem áll módunkban!
 
Hogyan kerülhet fel a cégem a Mostérdemes.hu oldalra, és mennyibe kerül?

Ha Önnek olyan terméke vagy szolgáltatása van, amely kedvezményes áron nagy érdeklődésre tarthat számot, és szeretné azt oldalunkon meghirdetni, írjon nekünk a partner@mosterdemes.hu címre, és mi kapcsolatba lépünk Önnel.

 
Meggondoltam magam. Megvásároltam az utalványt és mégsem szeretném felhasználni. Visszakaphatom a pénzem?

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolat@mosterdemes.hu címen. Megpróbálunk segíteni az utalvány visszaváltásában.

 
Meddig használhatom fel a megvásárolt utalványt?

A Mostérdemes.hu oldalon szereplő ajánlatok leírásában szerepel, hogy az adott termékre/szolgáltatásra az utalvány meddig használható fel. Az utalvány beválthatósága és felhasználhatósága nem minden esetben ugyanaz a dátum, ezért kérjük, kísérje azt figyelemmel!
 
Mit tegyek, ha lejárt az utalványom?

Az utalvány beválthatóságát feltétlenül kísérje figyelemmel, mert annak meghosszabbítása nem áll módunkban!

 
Kinek küldhetem el észrevételeimet, megjegyzéseimet, hol jelezhetem problémámat?

Észrevételeit, kérdéseit az alábbi e-mail címre várjuk: kapcsolat@mosterdemes.hu Munkatársaink rövid időn belül válaszolnak a feltett kérdésekre, és igyekeznek a felvetődött problémát mielőbb megoldani.

 
Tudhatom-e előre, hogy az utalvány beváltására mikor kapok szabad időpontot?

Az igénybevétel időpontját a szolgáltatók szabályozzák illetve osztják be. Ezzel kapcsolatban kérjük, keresse közvetlenül a szolgáltatót.

 
Mi történik, ha nem tudok elmenni a szolgáltatóhoz a lefoglalt időpontban?
Ez az adott szolgáltató kompetenciája, így kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szolgáltatóval

x
FIGYELEM, FONTOS!

Szolgáltatói problémák miatt Call Centerünk nem üzemel.
A probléma elhárításán a szolgáltató dolgozik.

Ezen idő alatt az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetőek: +36-70-455-3929

A Mostérdemes.hu csapata
Már feliratkoztam